piątek, 28 grudnia 2012

Jestem szczęśliwym lemingiem:)



Mam gdzie mieszkać, co jeść, czym i po czym jeździć, mam szczęście mieć pracę którą lubię, szybki internet, komórkę. Takie są dzisiejsze standardy i nie widzę nic dziwnego w tym, że zamiast siedzieć, płakać i użalać się nad sobą jestem zadowolona z tego co mam. Zawsze uważałam, że zdrowiej być optymistką niż zakompleksioną pesymistką!
Naprawdę, ale to naprawdę nie tęsknię za codziennymi konferencjami prasowymi Kaczyńskiego czy Ziobry z "gwoździem". Nie brakuje mi też poprzedniego prezydenta i premiera, którzy ośmieszali mnie jako Polkę w kraju i zagranicą! Nie czuję się też dyskryminowana tym, że nikt mnie nie lustruje corocznie, comiesięcznie, czy nawet codziennie. Żyjemy w pięknym kraju, w najlepszym od tysiącleci jego okresie. Nie ma wojen, kraj się rozwija, ludzie żyją dostatniej i spełniają się. Coraz więcej ludzi wykazuje zrozumienie do państwa obywatelskiego i działa w nim dostrzegając nierówności i potrzeby słabszych działając charytatywnie, jako wolontariusze w newralgicznych dla państwa miejscach bo przecież państwo nie może być wszędzie. Nigdy jeszcze mi się nie żyło tak dobrze. Dlatego niektórzy zejdźcie na ziemię, stańcie na niej twardo nogami i rozejrzyjcie się w około, Polska nie jest taka jaką wam się stara wmówić prezesPan!!! Polska jest taka o jakiej ja napisałam! Marzeniem prezesaPana jest upadła Polska, w której sfrustrowani i głodni obywatele wychodzą na ulicę i obalają prawowity rząd, a premierem zostaje prezesPan  co już raz był i nawet pół kadencji nie dał rady!!! Dlatego fani prezesaPana muszą w końcu przyjąć do wiadomości, że zdecydowana większość Polaków jest w swoim kraju szczęśliwa, nawet mimo chwilowych trudności finansowych i innych kłopotów rodzinnych jakie się zdarzają i po prostu zamiast biadolić biorą sprawy w swoje ręce!
Uważam, że jestem lemingiem szczęśliwym i chcę być takim dalej w czasie następnej kadencji PO.

72 komentarze:

  1. Jestem lemingiem i mam wszystko w dupie. Nie mogę juz słuchać naszych polityków, nawet na nich patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko PiSowiec uzywa w stosunku do innych słowa leming! To jest jego podpis, jakby ktos powiedział jestem PisIorem i popieram prezesa

    kiwi - trochę dziwny twoj wpis, czyżby mała prowokacja?? hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu się epatujesz takimi znamionami bogactwa na blogu publicznym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, ale jakie to znamiona bogactwa?Nie napisałam,że Bentleyem po drogach jeżdżę, ani też o kawiorze i truflach popijanych szampanem.

      Usuń
    2. Widać to jeszcze jeden z tych co to nie lubi jak Polacy są szczęśliwi!

      Usuń
  4. Czy takich dobrze urządzonych przez tatusia albo znajomego jest duzo? I ci iidioci znowu beda głosowac na "najlepszą koalicję" i co ich obchodzi jakaś bezrobotna hołota..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macko idź do mamy niech zmieni cie pieluchę.

      Usuń
    2. No proszę jak niektórym niewiele do szczęścia potrzeba

      Usuń
  5. Ja też wole nasza Polskę w wydaniu Tuska, niż w wydaniu tego kurdupla, co się dentysty boi. Nawet biorąc pod uwagę wszystkie wady tego rządu. Wszystko tylko nie to PiSie g.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czym się różni wyperfumowany laluś od szczerbatego prezesa?

      Usuń
    2. Może to takie moje subiektywne odczucie, ale szczerbaty prezes mnie mierzi :)

      Usuń
    3. Nie tylko Ciebie, ale nie podam z tego powodu ręki oszustom...

      Usuń
  6. Lepiej trwać i być sercem w optymizmu rankingu,
    niźli żuć kaczą gumę w pis-im stalkingu.
    Pierwsza postawa
    prowadzi do mlekiem i miodem płynącej krainy,
    druga kreśli z manipulacją obłędu koleiny,
    pisane z kłamstwem patykiem na piasku,
    w prezesowskiej żądzy władzy potrzasku.
    Jeden jest dom i jedna ojczyzna,
    którą w ryzach trzyma
    siła i moc większości tężyzna.
    Na nic złowrogie zabiegi i pis-ie knowania,
    to nie jest czas Wisły kijkiem zawracania.
    Teraz rządzi Demokracja, a w niej ogółu racja.

    pozdrawiam Kiwi

    OdpowiedzUsuń
  7. Emeryci na marnych rencinach swoje marzenia niezrealizowane
    tylko w necie mogą wypisywać, bo w realu się okazuje ze nie mają czym imponować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz bobasku mnie do emerytury jeszcze bardzo daleko, a niby czym zaimponować? Tym co ma zdecydowana większość Polaków bo takie sa obecnie standarty zycia w naszym kraju?
      Zadziwiające, że taki prosty post, napisany tak prostym językiem jest tez dla Ciebie niezrozumiałym. Pozdrawiam mimo wszystko:)

      Usuń
    2. To że ty czcisz PO nie znaczy że ja muszę czcić PiS,czy dopuszczasz do swojej głowy, że są ludzie którzy nie czczą POPiS-owych kretynów? Maja swój rozum i widzą co się dzieje!

      Usuń
    3. Nigdzie nie pisałam że czczę PO!!! Nie ma też zadnego POPiSu wbij to sobie do główki:) Wyobrażasz sobie prezesaPana siedzącego z Tuskiem przy jednym stole? :)

      Usuń
    4. No to do tej listy "szczęśliwości" dopisz sobie jeszcze kaca

      Usuń
    5. Pudło bobasku - nie piję, nie palę....

      Usuń
    6. Ależ ty nie kumata - prawdziwy liming. Rzecz w tym że tylko pijany może być szczęśliwy z tym co ten rząd serwuje nam od 5 lat. Tylko lemingowi szczęście przynosi fuszerka i bankrutujace firmy, wysokie podatki i gigantyczny dług publiczny, szczęśliwy jest, że coraz więcej ludzi jest bez pracy...
      ps
      nie jestem twoim bobaskiem

      Usuń

    7. Ty się zapewne śmiejesz do lustra pa każdym kłamstwie jakie tu napisałeś, a po każdych wyborach znów płaczesz :))Jako PiSiak nigdy szczęśliwym nie będziesz! Szkoda mi ciebie.

      Usuń
    8. A czemu kojarzysz mnie z PiSem? Obłęd jakiś czy cóś?:)

      Usuń

    9. Tylko PiS używa w stosunku do innych słowa leming! To jest taki wasz podpis, karta wizytowa :)

      Usuń
    10. Boy chciałbyś mieć tyle co najbiedniejsi emeryci zasilający konta Tatusia inkasenta z Torunia

      Usuń
    11. A ty BOY w kółko piszesz o jakichś lemingach. Masz spaczenie?

      Usuń
  8. Marzeniem panaprezesa, jest doprowadzić Polskę do marginalnego znaczenia w świecie. Do zamkniętego państwa we własnych póki co granicach. Doprowadzenia do wojny domowej przeciwko, prawdziwi Polacy contra "fałszywi" tych z krzyżem na piersiach i tych "krzyżujących" ich.
    Wtedy panprezes wjedzie na koniu, dopasowanym do wzrostu, (kucyku)niczym Piłsudski i zacznie wybawiać, zbawiać, tych umęczonych,zniewolonych, spragnionych jego rządów pod patronatem KK, prawdziwych Polaków. Od tego momentu, Kraj ruszy z kopyta !. Ludzie będą czekali na telefon od pracodawcy, będą mogli nawet powybrzydzać i sami ustalać stawki za ile im będzie się "opłaciło" złazić z kanapy.:)itd.itd. Ludzie wiedzą Kiwi, jak wygląda "szczęście" a ty się gdzie taka szczęśliwa uchowałaś ? hę? i jeszcze jakimś optymizmem chcesz "zarażać"? a bój ty się rydzyka, kobieto ! Bo prezespan, to z tych łagodnych baranów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A. ten optymizm pozwala mi nie zbzikować kiedy slucham i oglądam tych paranoidalnych ludzi.

      miłego dnia

      Usuń
    2. Zwolennicy prezesa i spiskowej teorii dziejów juz nigdy nie będą szczęsliwi i na to nawet najlepsi psychiatrzy nie pomogą!

      Usuń
    3. Ale nie tylko PiS jest w opozycji na wizję państwa do PO.

      Usuń
    4. Ale tylko PiS jest "nieszczęśliwy"!

      Usuń
    5. Leming może bezczelnie posługiwać się własnym rozsądkiem -co w przypadku "trotylszczyków" jest surowo zabronione:)

      Usuń
    6. Lemingi muszą być cool i trendy, nawet jeśli nie mają na to ochoty, bo co pomyślą znajomi. Zawsze muszą być na topie, kupować to co lansują światowe koncerny. Na tym ma polegać ta niezależność umysłowa?

      Usuń
    7. Nie sądź Ty innych swoją miarą, zjadłeś już lunch? :))))

      Usuń
    8. Lemingom zawsze brak dobrego wychowania, mówią, iż na temat gustów się nie dyskutuje itp

      Usuń
    9. No ja Cię bardzo przepraszam, ale czy Twoje marnej proweniencji wychowanie coś mówi? daj sobie spokój z pisaniem o czymś co Ciebie nie dotyczy, tyś pelikanie PiSklę, a ja piszę o nas, lemingach:)))

      Usuń
    10. Do Amber
      Rzeczywiscie lemingi są rozsadni i dalekowzroczni, dalekowzroczni szczególnie przy zaciąganiu kredytów na chatę i furę mając dobra pracę w korporacji:)

      Usuń
    11. To normalne, kredyty należy spłacać, a nie każdy ma konto w SKOK...w tzw przemyśle smoleńskim mogą dorabiać się tylko wybrańcy Sakiewicz, teść i znajomi królika LOL

      Usuń
    12. Dlatego zazdroszczę lemingom tego dobrego wzroku, ze biorąc kredyt widzą siebie w tej korporacji za kilkanaście lat i to na dodatek z odpowiednim wynagrodzeniem:)

      Usuń
    13. Nie zazdrość bo to obrzydliwe uczucie, weź się za naukę jezeli nie jest dla Ciebie za późno..może też ambicje zaprowadzą Cię do korporacji, gorzej jakby w kraju nie bylo takowych, toz to byłby prymitywny kraj, ciesz się że Twoj kraj takie posiada. Do nauki

      Usuń
  9. Obowiązkiem państwa jest tworzenie takich warunków, żeby większości było tak jak piszesz, a nie tylko wybranym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałem Ci podziękować. Za inspirację.

    Już dawno nie pisałem notki w moim blogu z taką pasją, jak dziś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ze Cie zmobilizowałam i zainspirowałam, o to mi właśnie chodziło w mojej notce. Podyskutowałabym z przyjemnością z toba ale widzac w co drugim słowie pisownię "POgardy" przez te duze P i O wiem z kim mam do czynienia, szkoda mi czasu na jałowe dyskusje.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. I jeszcze słowo - skoro już cytujesz moje fragmenty to wypadałoby podać z jakiego bloga pochodzą, nie uważasz??
      Dziekuję

      Usuń
    3. Ależ zostało podane - link znajduje się pod zdjęciem, pod słowem "wpis". Nie mogę przecież oszczędzić moim czytelnikom możliwości odwiedzenia tego kuriozalnego miejsca.

      POzdrawiam mimo wszystko :)

      Usuń
    4. Dzięki i pozdrawiam również:)

      Usuń
  11. Ja mam tylko stary telefon komórkowy, czy to znaczy ze jestem szczęśliwy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz internet:) Jak ruszysz głową będziesz mógł dzwonić za darmo :)

      Usuń
    2. SUZUKA przestań się lenić i weź się do jakiejś sensownej pracy, zarobisz pieniądze, kupisz sobie nowy telefon, matko boska, nic nie potrafią tylko narzekać.

      Usuń
  12. Nie mam merca, ani komórki, ale mam pracę i spelniam się w życiu, jeżdżę srodkami komunikacji miejsckiej i to mi wystarcza. Ale...nie jestem pelikanem i już samo to mnie uszczęśliwia, sprawy materialne to drugorzędność, pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiwi kocham Cię!!!!!!!! Gdybym CIę nie znał to może bym uwierzył hihihihi a już myślałem ze to 1 kwietnia hihihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do not spoil my fun floyd.. please :)))

      Usuń
  14. Bardzo dobrze być lemingiem!!!! - nie trzeba myśleć. Wystarczy tylko łykać brednie, które "zapodaje " rząd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, zwłaszcza te brednie, które zapodaje "bohater" spod Smoleńska pospołu z niezbyt kumatym Kaczyńskim, PiSklaki dajcie spokój :)))

      Usuń
    2. Niech tylko Jarosław Kaczynski wygra następne wybory to was lemingi zje na śniadanko lol

      Usuń
    3. ha!! najpierw MUSI wygrać, i MIEĆ czym jeść :))))))))

      Usuń
    4. man28 grudnia 2012 17:05

      Już miał władzę i dał rade tylko pół kadencji! A nawet jakby wygrał wybory to i tak nie zmontuje większosci parlamentarnej bo nikt w taka nie wejdzie z psychopatą!Za trzy lata po następnych przegranych wyborach zidiocieje do reszty i zrobi sobie sepuku :)

      Usuń
    5. Lemingi dzięki medialnej propagandzie dziennikarzy wierzą, że dojdzie i się go boją. Więc dlatego popieraja dziadowski rząd Tuska.

      Usuń
    6. floyd, szkoda mi wyborców PiS - wiedzieć, że szef ich partii jest tak skompromitowany, że żadna większość nie da mu już szansy, musi byc przygnębiające :((

      Usuń
    7. Ale przynajmniej nie jesteśmy odpowiedzialni za dziadostwo, które funduje nam polski rząd

      Usuń
  15. Ja od dawna oznajmiam, że mogę być lemingiem, strusiem, zebrą lub indykiem, byle tylko nie być podobnym do wyznawców Jarosława-Polskę-zbaw-a.
    Mam dobrą pracę, dobrze wynagradzaną, zwykle ciekawie spędzam wakacje z rodziną i to mi wystarcza.
    Oczywiście, zdaje sobie sprawę, że są w kraju obszary biedy, że nie wszyscy mają szanse zrealizować swoje życiowe aspiracje. Ale to nie oni wypisują tu głupoty, że jak kto ma z czego żyć, to nie z własnej pracy, lecz z pieniędzy tatusia. Ci frustraci tym sposobem usprawiedliwiają tylko własną gnuśność i brak ambicji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stefanie, pocieszają się biedactwa jak mogą, bo wiedza ze już nigdy na nic nie będą mieć wpływu. Zawsze można - za podobne wynagrodzenie - pyszczyć w Sejmie bez żadnej refleksji i odpowiedzialności za słowo. To samo na forach i blogach.
      Bardzo miło witam i pozdrawiam

      Usuń
    2. Kaczyński i PiS istnieje i funkcjonuje TYLKO dzięki mediom. I za to powinien być tym mediom wdzięczny, wśród polityków PiS panuje przeświadczenie, że nie ważne jak się o nich mówi, byle głośno i dużo.

      Usuń
    3. A niby dlaczego za to powinienem byc wdzięczny?

      Usuń
    4. Bo by nie istniał, przecież poza nachapaniem się "z korytka" PiS nie ma nic do zaoferowania. NIC.

      Usuń
    5. W przeciwienstwie do Tuska Kaczynski nie byl przyspawany do koryta i poczuwal sie do odpowiedzialnosci za losy kraju. Dlatego zrezygnowal w 2007 r z wladzy.

      Usuń
    6. To jest niewiarygodne, jakie bzdety zostana wymyslone po to tylko, zeby usprawiedliwic i wyjasnic sobie to, ze pan Kaczynski stchórzyl. Drugi powód: aby nie zwracać 11 milionów i nie stracić 64.

      Usuń
    7. Josef, chciejstwo tu nie wystarczy.

      Usuń
    8. Pan Kaczor u wladzy oznacza korupcje wszechobecna, bezrobocie, emigracje mlodych, dlug publiczny, zapasc w sluzbie zdrowia, dziadostwo wymiaru sprawiedliwosci, marginalizacje nauki, edukacji, kultury. Tylko wierzace pelikany wierza, ze pan Kaczor sobie z czyms takim moze poradzic, dla niego liczy sie tylko koryto.

      Usuń
  16. Ja osobiście zjawisko młodego pesymisty mam za przeciwne naturze. Zaś młodzi optymiści pchają świat do przodu (nie wiedzą, że się nie da). Co innego starzy. Ci w naturalny sposób nabywają prawo do jęczenia i marudzenia. W tym sensie pisowska młodzieżówka to jakiś zbiór genów recesywnych. Gość przed trzydziestką, co a.d.2012 wygląda za okno i wychodzi mu, że wszystko się wali (co opisuje na laptopie za 4000PLN), stanowczo nie powinien się rozmnażać. Pozdrawiam autorkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "W tym sensie pisowska młodzieżówka to jakiś zbiór genów recesywnych."
      Super okreslenie :)Tak, ich bzdetów nie można czytać, a już na pewno nie wolno z nimi polemizować.
      miłego dnia zyczę

      Usuń
  17. josef wy, prawicowcy, macie jakas stepiona umiejetnosc wychwytywania ironii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jacyż oni prawicowcy? Toż to lumpenproletariat w najczystszej postaci: roszczeniowy, krzykliwy, agresywny. Brak im tylko, w kolejności wzrastającej: Salazara, Mussoliniego, Hitlera (bo autostrady budował i wszyscy mieli pracę) itd. itd. Nawet Orban dla nich za cienki, bo z Unii nie wystapił.

      Usuń