niedziela, 28 lipca 2013

Idiotka



"Pomniki tzw. Czterech Śpiących oraz Wdzięczności Armii Radzieckiej w parku Skaryszewskim dla niektórych są zakłamanym świadectwem w historii dziejów Polski. Dlatego ich pomazanie nie jest przestępstwem" - uznał sąd z osobie sędziny Ewy Grabowskiej z Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ, która postanowiła zrobić z tego sprawę polityczną. 

Uważam, że to nie sąd rejonowy, ani żaden inny, powinien orzekać, komu należy się cześć, a komu się nie należy. Sędziowie mają oczywiście prawo do swoich opinii politycznych, jak wszyscy obywatele, ale powinni wiedzieć, gdzie kończą się ich zawodowe kompetencje. Prokurator zapowiedział odwołanie od wyroku sędzi Grabowskiej, uznając, że wandalizm jednak jest wandalizmem, a pomnik - pomnikiem. I niech tak zostanie. Wandalizm w przestrzeni publicznej powinno się karać niezależnie od ideologi. Co za durni sędziowie sądzą w tym kraju! Swastyka to znak szczęścia, a "czerwonych" możesz bezkarnie obesrać....
 

Chyba żaden Warszawiak, niezależnie z której strony Wisły urodzony, nie wyobraża sobie Wileniaka bez Śpiących. Szczególnie że teraz ma stać w bardziej dyskretnym miejscu. Pomnikiem jest. Historia Polski miała także swoje ciemniejsze strony, i tego oszpecaniem pamiątek po "tamtych" minionych czasach się nie wymaże. A ten monument spełnia ważną rolę przypominacza i łatwiej wytłumaczyć dziecku czy wnukowi ten kawałek naszych dziejów... Na pewno na dłużej utkwi nasze tłumaczenie w głowie młodego niż formułka wykuta z miałkiego podręcznika... Nie wyobrażam sobie również polskich dróg bez dziur i polskiej służby zdrowia bez łapówek. Tylko nie wiem jak to dzieciom wytłumaczyć.


 






Pani Grabowska, została sędzią pewnie po gowinowej deregulacji. Można śmiało napisać farbą na jej drzwiach IDIOTKA. Mam do tego prawo, bo to jest IDIOTKA.


promuj

21 komentarzy:

  1. rajmund siewiernyj28 lipca 2013 21:40

    A te maszkary świetego od pedofilów albo odstraszacz ptaków ze Świebodzina to pomniki pewnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani sędzia Ewa Grabowska jako "nie pomnik" też się, wobec tego, do bezkarnego oblania farbą nadaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rajmund siewiernyj28 lipca 2013 21:43

      O kopie w srakę ze stołka sędziowskiego nie wspomnę.

      Usuń
  3. Te setki tysięcy żołnierzy radzieckich pewnie się w grobach przewraca (jeśli je mają) że oddali życie za wolność takiej hołoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby 69 lat temu wiedzieli jak się potoczy w przyszłości historia to po dojściu do Bugu postawiliby pola minowe i zasieki :)

      Usuń
    2. barber, nie masz racji. Gdyby przewidzieli co sie stanie, to po zajeciu Berlina poszliby dalej na Zachód i nie wracali :)

      Usuń
  4. Przymykanie oczu na wszelki wandalizm i skutki tego widać na każdym kroku

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona do dziś pewnie nie wie, że po części dzięki tym przeklętym Sowietom, Polska nie została wymazana z mapy Europy, że miała swoje granice, swój rząd, godło, hymn, walutę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sowiecka armia nie wyzwoliła Polski od hitlerowców tylko pomogła im w agresji.

      Usuń
    2. Nawet tu cię przygnało "strachu"??? I jak zwykle masz racje he he he he Gdyby Ruscy na nas nie napadli Polacy spuściliby hitlerowcom wpierdool. Pytanie: gdzie miała być ta ustawka bo podręczniki IPN-u nie podają? he he

      Usuń
    3. Polska powinna zawrzeć sojusz z Niemcami i razem z nimi plus Węgry, Rumunia, Finlandia uderzyć na Moskwę

      Usuń
    4. Głupolku, głupolku,jakby Polska zawarła pakt z Niemcami, to by ich Niemcy najpierw przeciw Francji wysłali, a później przodem na wschód by ich pognali. O Polakach tylko na cmentarzach by można było poczytać.Z twoim poziomem wiedzy proponuję ci zająć się nawożeniem własnym nawozem ogródka przydomowego a nie lewitować w polityce światowej he he

      Usuń
    5. Strach - nie bełkocz już! Polska MIAŁA pakt o nieagresji z Niemcami, pakty o wzajemnej pomocy z Francją i Anglią i co? Wielkie g. Twoim zdaniem polski rząd w 1939 roku powinien postąpić tak jak austriacki czy czeski? Do zajęcia terenu Polski i tak i tak by doszło. Poczytaj trochę, zrozumiesz i nie będziesz pisał bzdur. Za dużo amerykańskich filmów się naogladałeś.

      Usuń
  6. pan_z_warszawy28 lipca 2013 22:05

    To nie ci żołnierze napędzali młyny historii. I jest też wymiar lokalny, znaczenie pomnika dla tego miejsca na Pradze, on jest świadectwem tamtej historii i zarazem konstytutywnym składnikiem "genius loci". Cerkiew, gmach dyrekcji kolejowej w którym był Rząd Tymczasowy, bez tego pomnika to miejsce nie będzie takie samo. Będzie uboższe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie powinno się burzyć pamiątek historii, także tej złej. Tak czynią barbarzyńcy i słabi. A Polska jest silniejsza od kilku Rosjan zrobnionych z brazu. Ważniejsze by uczyć w szkołach prawdziwej historii niż niszczyć pamiątki przeszłości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy sądownictwo,to państwo w państwie,przestanie się wreszcie kompromitować? Tu już nie chodzi o pojedyncze przypadki omyłek,to już jest masowa niekompetencja.

    OdpowiedzUsuń
  9. A taka wsza "durna mac" Dopominacie sie upamiętnienia "Kresowiaków" 'Wołyniaków" i do durnego łba wam nie przyjdzie ze ci "Kresowiacy i Wołyniacy" z poboru wcieleni zostali a to do Armii Radzieckiej a to do LWP
    I nic i nikt tu nie miał do gadania Musieli iść i tyle.Bo inaczej....?
    I ten pomnik min. i im tez został poświęcony.
    A durna sędzina nie zna niestety historii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Warszawę odbijali z rąk Niemców głównie oddziały ukraińskie
      A na rzeczonym pomniku jest czterech Ukraińców

      Usuń
    2. Ten faszysta od jajka to pewnie potomek któregoś z nich:)

      Usuń

  10. W Rumunii przy okazji obalania Ceausescu nieoficjalną flagą narodową była flaga z wyciętym symbolem komunizmu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachowanie Rumunów było kopiowaniem zachowań Węgrów z 1956.

      Usuń